Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ



"Ότι τέτρωμαι της σης αγάπης εγώ"
λέει ένα τροπάριο. Δηλαδή:
"πάσχω, υποφέρω, Σε ζητάει η ψυχή μου,
θέλει Εσένα που είσαι το Φως, η Ζωή, ο Θεός, ο Κύριός μου και ο Θεός μου"
Διαρκώς ν΄ατενίζετε προς τα άνω, προς τον Χριστό,
να εξοικειώνεστε με τον Χριστό,
να εργάζεστε με τον Χριστό,
να ζείτε με τον Χριστό,
ν΄αναπνέετε με τον Χριστό,
να πονάτε με τον Χριστό,
να χαίρεστε με τον Χριστό.
Να είναι το Πάν για σας ο Χριστός.
Η ψυχή σας να ζητάει, να φωνάζει τον Νυμφίο της:
"Σε, Νυμφίε μου, ποθώ".
Ο Χριστός είναι ο Νυμφίος. Είναι ο Πατέρας, είναι το Παν.
Δεν υπάρχει ανώτερο πράγμα από το ν΄αγαπάμε τον Χριστό.
Ό,τι θέλουμε είναι στον Χριστό.
Ο Χριστός είναι το Πάν.
Όλη η χαρά, όλη η ευφροσύνη, όλη η παραδεισιακή ζωή.
Όλα τα μεγαλεία έχουμε, όταν έχουμε τον Χριστό μέσα μας.
Η ψυχή που είναι ερωτευμένη με τον Χριστό είναι πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη,
όσους κόπους και θυσίες κι αν της κοστίσει αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.