Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Κήρυγμα Πατρός Μιχαήλ Μεγαγιάννη



Κήρυγμα Πατρός Μιχαήλ  Μεγαγιάννη στην παράκληση σήμερα 3-8-2012 εις τον Ιερόν Ναό Αγίου Γεωργίου Καμάρας.
Αγαπητοί μου αδελφοί  και σε μεσήτρια έχω ακούσαμε πριν από λίγο  για την γλυκιά Θεοτόκο μας μεσήτρια έχουμε την καλή παρθένο όλοι μας προς τον καλόν θεόν μας.

Μεσητεύει η παναγιά μας αδελφοί μου για όλους εμάς τους αμαρτωλούς  προς τον δημιουργό μας για όλους εμάς όπου δίνουμε τον προσωπικό μας αγώνα για να έχουμε την δική μας  καλή  ομολογία για την σωτηρία της ψυχής μας.
Η μάνα όλων μας τρέχει ακατάπαυστα κάθε λεπτό κάθε δευτερόλεπτο καθ’ όλη την ημέρα και την νύκτα  χιλιάδες εκατομμύρια φορές στην κάθε ψυχή όπου την αναζητά , σε κάθε πονεμένο άνθρωπο , σε κάθε πληγωμένο, σε κάθε ασθενή ,  ακούραστη η Παναγιά μας γιατί αγαπά όλους μας δεν κάνει εξαιρέσεις αδελφοί μου και πως άλλωστε να κάνει εξαιρέσεις η Μάνα μας .
Σε αυτήν την περίοδο που δεκαπενταύγουστου όπου διανύουμε αδελφοί μου έχουμε όλοι μας μια μεγάλη ευκαιρία να συναντήσουμε την γλυκιά Μητέρα μας μέσα από αυτόν εδώ τον χώρο όπου όλοι μας αυτήν την στιγμή παρευρισκόμαστε.
Δέστε τον χώρο αυτόν κοιτάξτε παντού γύρω σας και πέστε μου τι βλέπετε , δεν είναι δάσος και όμως είναι δάσος αγαλλιάσεως και ηρεμίας  , δεν είναι ποτάμια η θάλασσες και όμως είναι ποτάμι δακρίων και απέραντη θάλασσα ΑΓΑΠΗΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Δεν είναι κέντρο διασκεδάσεως και όμως είναι κέντρο θεραπείας των ψυχών μας.
Δέστε γύρω σας δεν στολίζουν τους τοίχους κάδρα η άνθη και όμως στολίζουν τους τοίχους χιλιάδες Άγιοι με τα μαρτύρια τους δια την πίστη μας, στολίζουν τους τοίχους του χώρου αυτού το αίμα των μαρτύρων μας  αλλά κυρίως το αίμα του πρώτου μεγάλου μάρτυρος του ίδιου του θεού μας επί του σταυρού δια να μιλάμε εμείς σήμερα ελεύθερα δια την ορθή πίστη μας.
Δέστε αδελφοί μου στην  Ουρανία  αυτού του χώρου δεσπόζει ο Παντοκράτορας του κόσμου αλλά και η Πλατυτέρα των ουρανών, δεσπόζουν εκεί ψηλά για όλους εμάς και μας περιμένουν με στοργή ότι όλοι μας θα είμεθα μέρος αυτού του μεγαλείου που λέγεται εκκλησία και Αγία Ορθοδοξία .
Αδελφοί μου έχουμε όλοι μας την ευκαιρία μας σε αυτήν την περίοδο να κοιτάξουμε την γλυκιά παρθένο μας κατάματα και να την παρακαλέσουμε όλοι μας λέγοντας προς την αγάπη της  και σε μεσήτρια έχω προς τον φιλάνθρωπο θεόν.
Όλο αυτό το μεγαλείο θέλω να μοιραστώ μαζί σας αδελφοί μου το μεγαλείο της πίστεως μας ,σήμερα το πρωί ήρθε ένα κοριτσάκι και μου πρόσφερε ένα λουλούδι και δάκρυσα αδελφοί μου γιατί είδα αυτό το αθώο παιδί και σκέφτηκα σε τι κόσμο αφήνουμε την νέα γενιά που έρχεται ;  
Σε τι κόσμο αλήθεια έχουμε χαράξει το μέλλον αυτών των παιδιών όπου κάνουν σήμερα τα πρώτα βήματα τους .
Πονώ αδελφοί μου γιατί φτιάξαμε ένα κόσμο γεμάτο πόνο κλάμα πείνα φτιάξαμε ένα κόσμο εχθρό μας .
Πονώ αδελφοί μου γιατί όλοι μας έχουμε πέσει σε λήθαργο και αρμενίζουμε σε ένα ακυβέρνητο καράβι χωρίς πυξίδα γιατί όλοι μας διώξαμε τον κυβερνήτη αυτού του καραβιού που είναι ο ίδιος ο Σωτήρας του κόσμου.
Θέλω να σας παρακαλέσω όλους και όλες να κάνουμε προσωπικό αγώνα να ξαναβρεθούμε πάνω στις αξίες που ο ίδιος ο κύριος μας Ιησούς Χριστός μας έδωσε, να μιμηθούμε την  Παρθένο μας και να βάλουμε όλοι μας ένα στόχο , και ο στόχος αυτός δεν είναι άλλος από το να δώσουμε ελπίδα στα παιδιά μας .
Να γαλουχήσουμε την γενιά που έρχεται πάνω σε σωστές βάσεις να αφήσουμε όλοι μας παρακαταθήκη σωστής ορθοδοξίας και κυρίως ΑΓΑΠΗΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Εύχομαι σε όλους μας να βρούμε τον δρόμο μας γιατί έρχεται δυστυχώς η ΝΥΚΤΑ όπου κανείς δεν θα βλέπει μέσα στο σκοτάδι που θα έχουμε εισέρθει όλοι μας.
Εύχομαι και προσεύχομαι
Να είσθε καλά καλή Δύναμη να έχετε .
Ο εφημέριος σας
Πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ Μεγαγιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.