Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Κυριακὴ Θ΄ Ματθαίου



Κήρυγμα Πατρός Μιχαήλ Μεγαγιάννη
Αγαπητοί αδελφοί ο χριστός μαζί μας, μόλις πριν από λίγο ακούσαμε το, Ιερό κα Άγιο Εαγγέλιο. Τ σημερινό Εαγγέλιο αδελφοί μου περίτρανα μας αποδεικνύει, ότι Χριστς δεν είναι απλώς άνθρωπος όπως εμείς, λλ είναι κα Θεός· είναι Θεάνθρωπος. 

 
Το βλέπουμε μέσα από το θαύμα πο ακούσαμε. Ένα θαύμα μεγάλο, ένα θαύμα τρισ­μέγιστο, πο έγινε στην  συνέχεια του άλλου αυτού του μεγάλου και θαυμαστού εκείνου θαύ­ματος, όπου ακούσαμε την προηγούμενη Κυριακή αυτό όπου   Χριστς μ πέντε ψωμιά κα δύο ψάρια χόρτασε πέντε χιλιάδες άνδρες και άλλους τόσους ανθρώπους μέσα στν έρημο.
Μετ ­π ατ το μεγάλο θαύμα αδελφοί μου ο Σωτήρας Χριστός ανέβηκε στ ­ρος για ν προσευχηθεί τ νύχτα μόνος. Ο μαθητές του κυρίου μας πήραν εντολή από τον Ιησού Χριστό και μπήκαν σ ­να μικρό πλοίο τς λίμνης Γενησαρέτ, γι ν βγουν στν α­πέ­ν­αν­τι όχθη. Ταξίδευαν μόνοι τους χωρς τν Κύ­ριο.
Τα νερά της λίμνης στν ρχ ήταν γαλή­νια.
Αλλά ξαφνικά αδελφοί μου και ενώ η νύκτα είχε αρχίσει να φεύγει και κόντευε να ξημερώσει  σηκώθηκε κύμα δυνα­τό. Τ πλοιάριο βασα­νιζόταν κα κινδύνευε ν καταποντιστεί. Οι μαθητές του κυρίου μας έκαναν αγώνα και πάλευαν με τα κύματα , Τότε μέσα στον μεγάλο πανικό φάνηκε κε Χριστς ν περπατά επάνω στα νερά και να έρχεται προς το πλοίο όπου χτυπιόταν από παντού από τα τεράστια κύματα. Φοβερό θέαμα. Μόλις είδαν ο μαθηταί τον Ιησού και ενώ δεν τον διέκριναν καθαρά , ταράχτηκαν κα είπαν τι είναι φάντα­σμα. Δν ήταν όμως φάντασμα· ήταν ίδιος ο κύριος μας να περπατά πάνω στα κύματα και τίποτα να μην τον κάνει να ταράζεται
Πέτρος τότε σαν διέκρινε αγαπητοί μου αδελφοί τον κύριο  πήρε το θάρρος κα λέει· ΕΣΥ είσαι  Κύριε τον ρωτά ; Αν πράγματι είσαι εσύ πες μου να έρθω κοντά σου και να περπατήσω και εγώ πάνω στα νερά . Τότε   Κύ­ριος μας αγαπητοί μου αδελφοί του έκανε αυτή την μεγάλη Χάρι. Έλα, το λέει . Και Πέτρος χωρίς κανένα δισταγμό  άρχισε ν περπατά πάνω στα κύματα. Βλέποντας όμως τν άνεμο δυνατά δείλιασε κι άρχισε ν βουλιάζει. Κύ­ριε, Κύριε σώσε με, αρχίζει να φωνά­ζει μ αγωνία. Και εδώ βλέπουμε το μεγαλείο του κυρίου και θεού μας αμέσως απλώνει το χέρι και τον αρπάζει λέγοντας του «Ολιγόπιστε», «ες τί εδίστασας;»  Κα μόλις μπήκαν στ πλοίο, έπαψαν αμέσως τα κύματα και έγινε μια απέραντη γαλήνη στην λίμνη. Όλοι τότε οι μαθητές Δόξασαν τον Θεό κα έλεγαν στ Χριστό· «Αληθώς Θεο υἱὸς ε», αληθινά είσαι Υἱὸς το Θεο . Με αυτό το γεγονός σήμερα αδελφοί ο κύριος μας έδειξε και προς τους μαθητές αλλά και προς όλους μας ότι μόνο αυτός είναι ο εξουσιαστής των πάντων.
Εξουσιάζει αδελφοί ο κύριος μας ότι ο ίδιος δημιούργησε και με τίποτα δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό . Αγαπητοί αδελφοί η ανθρώπινη ζωή βρίσκετε πάνω σε ένα πλοίο όπου αρμενίζει σε απέραντες θάλασσες πότε έχει γαλήνη η θάλασσα πότε έχει τρικυμία , η ζωή του ανθρώπου αδελφοί μου θέλει πυξίδα και σωστό οδηγό για να πορευτεί ήρεμα και ο οδηγός είναι ο ίδιος ο εξουσιαστής των πάντων ο Ιησούς Χριστός , και η πυξίδα είναι η Εκκλησία του.
Μεγάλη τρικυμία και πελώρια κύματα στον άνθρωπο είναι η ασθένεια η ορφάνια η ανεργία η φτώχεια, η αδικία και φυσικά η αμαρτία .
Όμως αδελφοί όλοι μας πρέπει να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό σε αυτές τις δύσκολες στιγμές και να παίρνουμε θάρρος από τον ίδιον τον δημιουργό μας αν για ένα δευτερόλεπτο τον αντικρίσουμε στον σταυρό του μαρτυρίου του.
κάλος Θες μας έρχεται κα βοηθάει τν άνθρωπο, δεν τν έχει εγκαταλείψει δεν τον αφήνει. Κα πιστός άνθρωπος βλέπει παντού τ χέρι το Θεο. Το χέρι το Θεού και η αγάπη του ποτέ δεν θα μας εγκαταλείψουν .
Κα σήμερα αδέλφια μου γλυκιά πατρίδα μας δοκιμάζεται από τους κακούς διπλωμάτες και τους παμπόνηρους αρχηγούς   παγίδευσαν τον λαό μας αδέλφια μου τον παγίδευσαν και τον οδηγούν στην απόγνωση  Μόνο πίστη μας , ακράδαντη πίστη στον θεό μας , μπορεί ν κάνει τ θαύμα. Αρκεί γλυκιά πατρίδα μας  Ελλάδα μας  ν επαναλάβει στν Κύριο τ φωνή το Πέτρου «Κύριε, σώσόν με»
Όλα έχουν ξεφύγει αδέλφια μου όλα έχουν ξεφύγει η οικογένεια βάλετε από παντού , η εγκληματικότητα είναι πρώτη στα δελτία ειδήσεων ,η φτώχεια καλπάζει η πείνα άρχισε να χτυπά την πόρτα κάθε σπιτιού ,η πορνεία ακόμα και των νέων παιδιών για λίγα χρήματα ανθεί  , γεμίσαμε και λαθρομετανάστες από παντού για να σπείρουν αρρώστιες και δυστυχίες , ε φτάνει πια θέλουμε μια καλύτερη ζωή για την Ελλάδα μας και τα παιδιά μας αναφωνώ και εγώ σαν τον ΠΕΤΡΟ ΚΥΡΙΕ ΣΩΣΕ ΜΑΣ .  
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ μας περνά δοκιμασίες από κάθε λογής αιρετικό – άθεο-πολέμιο της ορθοδοξίας μας  ακόμα και εδώ στα χωριά μας εχτές πήρα το μπαστούνι  που είχα πάρει από το Αγιον όρος και κυνηγούσα του αιρετικούς  χιλιαστές όπου μοίραζαν την πλανεμένη και αιρετικά τυπωμένη  αγία γραφή σπίτι σπίτι και μάλιστα ένας μου είπε ότι θα μου κάνει μήνυση εγώ του απάντησα μακάρι διότι θα έχω την ευκαιρία να τον ξυλοφορτώσω ξανά και μέσα στο δικαστήριο προσέξτε αδέλφια μου προσέξτε από τους πλανεμένους αναφωνώ και πάλι σαν τον Πέτρο και εγώ ΚΥΡΙΕ ΣΩΣΕ Μας και δώσε μας δυνατή πίστη .
Περνάμε δύσκολες ημέρες αλλά δεν θα πουλήσουμε την πίστη μας στον σατανά θα κάνουμε αγώνα όλοι μαζί και η νίκη θα είναι του Ιησού Χριστού και της ορθοδοξίας μας.
Καλό Πανηγύρι να έχουμε όλοι μας αύριο να είστε καλά.
Πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ Μεγαγιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.