Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Επιστολή Προς τους Συγχωριανούς μου και τα Πνευματικά μου Παιδιά .




Αγαπητοί μου Συγχωριανοί  και πνευματικά μου παιδιά όπου γης σας ασπάζομαι ταπεινά με αγάπη Ιησού Χριστού, μια μεγάλη περίοδος της Αγίας  Τεσσαρακοστής έχει ξεκινήσει εις την ζωή μας, όπου όλοι μας μέσα από τον βίο μας τις πράξεις μας και τα έργα μας καλούμεθα να υποδεχθούμε το μεγάλο γεγονός της γεννήσεως του θεανθρώπου και Σωτήρος του κόσμου Ιησού Χριστού.
Έρχομαι σήμερα κοντά σας με αυτήν την επιστολή μου ως Πνευματικός σας Πατέρας για να σας ενδυναμώσω ταπεινά εις την περίοδο που διανύουμε.
Αυτές  της ημέρες  Αγαπητοί μου Συγχωριανοί και πνευματικά μου παιδιά  που διανύουμε έχουμε την μεγάλη ευκαιρία όλοι μας και πρώτος εγώ να βάλουμε ένα στόχο και να τον πετύχουμε, ο στόχος μας είναι η γέννηση του θεανθρώπου να μας βρει όλους αγαπημένους όλους ενωμένους και κυρίως όλους έτοιμους να δεχθούμε τον Σωτήρα Χριστό στην καρδιά μας με μεγάλη ταπείνωση, αγάπη και πραότητα.
Όμως για να το πετύχουμε αυτό πρέπει πρώτα απ’όλα να δαμάσουμε το ίδιο μας το σώμα, να δαμάσουμε την σκέψη μας , να δαμάσουμε την επιθυμία μας .
Και για να γίνω πιο κατανοητός σας λέγω και σας αναλύω με απλά λόγια όλα όσα αφορά τα τρία σημεία που σας ανέφερα προηγουμένως  δηλαδή πρώτον να δαμάσουμε το σώμα μας τι θέλω να πω εις την αγάπην σας, είναι πολύ απλό Αγαπητοί μου πως μπορούμε να δαμάσουμε το σώμα μας ; αν καταφέρουμε και νικήσουμε το πάθος που έχουμε με την κρεατοφαγία δηλαδή πιο απλά να μπορέσουμε να νηστέψουμε όλοι μας.
Δυστυχώς όλοι μας και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου έχουμε γίνει κρεατοφάγοι δηλαδή έχουμε γίνει οπαδοί του κρέατος και όλοι μας ξέρουμε το πόσο βλαβερό είναι εις την ζωή του ανθρώπου και την υγεία μας.
Ας πούμε ότι δια σαράντα ημέρες θα κάνουμε αποτοξίνωση όλοι μας αν το καταφέρουμε τότε τον  πρώτον στόχο τον πετύχαμε δηλαδή δαμάσαμε το σώμα μας. Αν πετύχουμε όλο αυτό τότε όλοι μας έχουμε ισχυρή θέληση και δυνατό χαρακτήρα και μπορούμε να νικήσουμε το πάθος της κρεατοφαγίας.
Το δεύτερο σημείο που σας ανέφερα είναι να δαμάσουμε την σκέψη μας τι θέλω με αυτό να πω εις την αγάπη σας όταν σκεφτόμαστε αρνητικά για τον δίπλα μας τον συνάνθρωπο μας τότε τι κάνουμε αμαρτάνουμε Αγαπητοί μου αδελφοί, τι και αν έχουμε νηστέψει από το κρέας σωματικά δεν έχουμε επιτύχει την σωτήρια μας διότι σκεφτήκαμε κατά του συνανθρώπου μας, ε εμείς να το αλλάξουμε αυτό έτσι απλά χωρίς μεγαλεία και επαίνους από σήμερα να διώξουμε όλοι μας την κακιά και την επιβλαβή σκέψη μας και να σκεφτόμαστε όλοι μας θετικά υπέρ του συνανθρώπου μας υπέρ του αδελφού μας ακόμα και υπέρ του εχθρού μας, γιατί ο θεός μας μας έδωσε την ζωή όχι για να δημιουργούμε εχθρούς αλλά φίλους και αδελφούς μεταξύ μας.
Αν το καταφέρουμε όλοι μας αυτό τότε έχουμε κερδίσει και το δεύτερο σημείο δηλαδή να δαμάσουμε την σκέψη μας.
Τρίτο σημείο που σας ανέφερα ,είναι να δαμάσουμε την επιθυμία μας, η λέξη επιθυμία Αγαπητοί μου Συγχωριανοί έχει πολλές έννοιες όμως οι αρνητικές επιθυμίες είναι αυτές που κάνουν το μεγαλύτερο κακό στον άνθρωπο , και κακιά επιθυμία είναι η επιθυμία της σάρκας, η επιθυμία του πλούτου, η επιθυμία της πλούσιας ενδυμασίας η επιθυμία της δόξας και των μεγάλων τίτλων και πολλά άλλα που αν τα απαριθμήσω χιλιάδες κόλλες χαρτιού θα καταναλώσω περί της επιθυμίας, θα σταθώ πολύ απλά στην λέξη επιθυμία ,και θα ζητήσω από την αγάπη σας να αποβάλουμε όλοι μας ότι επιθυμούμε και έχει να κάνει με όλα αυτά που βλάπτουν τον άνθρωπο, όλοι μας μέσα μας ξέρουμε τι μας βλάπτει.
Αφού όλοι μας το ξέρουμε το πιο είναι άσχημο και κακό τότε ας το αποφύγουμε  ας το αποβάλλουμε και αν το καταφέρουμε τότε έχουμε κερδίσει και το Τρίτο σημείο που σας ανέφερα δηλαδή να δαμάσουμε την επιθυμία μας.
Και τα τρία σημεία αυτά μαζί Αγαπητοί Συγχωριανοί και πνευματικά μου παιδιά αν καταφέρουμε και τα κάνουμε πράξει αυτή την περίοδο της Τεσσαρακοστής τότε έχουμε κερδίσει ένα μεγάλο και δυνατό στοίχημα και το στοίχημα αυτό δεν είναι άλλο από το να είμεθα δυνατοί και ισχυροί άνθρωποι με δυνατή θέληση όπως ακριβώς μας θέλει ο κυρίως και θεός μας.
Πολλοί θέλουν να κριτικάρουν τα περί της νηστείας αλλά και τα περί ορθοδοξίας δήθεν ότι δεν υπάρχει θεός η ότι την νηστεία την έχουν ορίσει οι παπάδες και οι καλόγηροι  έτσι προσπαθούν με κάθε τρόπο να διαβάλουν την αλήθεια .
Αν σκεφτόταν ο άνθρωπος με τις ιδέες ολίγων όπου Δυστυχώς θέλουν να πουν ότι όλα αυτά τα περί νηστείας είναι εφεύρεση των παπάδων και των καλογήρων και το ότι δεν υπάρχει θεός είναι άνθρωποι κενού περιεχομένου.
Αγαπητοί συγχωριανοί και πνευματικά μου παιδιά η νηστεία θεσπίστηκε από τον ίδιο τον Θεόν μας όταν ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός νήστεψε για σαράντα ημέρες  πριν αρχίσει την διδασκαλεία του επί της γης.
Την νηστεία την θέσπισαν οι πατέρες της εκκλησίας όχι επειδή το είπαν η το σκέφτηκαν οι ίδιοι αλλά επειδή ο ίδιος ο θεός μας το πρόσταξε.
Μεγάλοι και διακεκριμένοι επιστήμονες λένε ότι το μεγαλύτερο ΔΩΡΟ που έδωσε ο θεός εις τον άνθρωπο είναι αυτό της ΝΗΣΤΕΙΑΣ .
Έτσι Αγαπητοί μου αδελφοί με αυτές τις σκέψεις μου τελειώνω την από καρδιάς επικοινωνία μου μαζί σας σας εύχομαι Καλή Τεσσαρακοστή με όπλο τον Σωτήρα Χριστό μας και την προσευχή μας θα πετύχουμε και να νηστεύσουμε και να νικήσουμε τα πάθη μας.
Καλή Τεσσαρακοστή και καλόν αγώνα εις όλους και όλες.
Από τα βάθη της καρδιάς μου Να είστε όλοι καλά.
Ο Πνευματικός σας Πατέρας
Πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ Μεγαγιάννης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.